stioarfa :-x.

duminică, 8 martie 2009


stioarfa ?? cine e stioarfa? pai stioarfa e stioarfa mea dezolata .. e nebuna , d`aia o iubesc ... pentru ca a fost alaturi de mine si mi`a dat dovada de incredere . "Ce feaci gagico?" in fiecare zi aud termenul asta minunat si trebuie sa imi dau imediat seama ca este vorba despre un chiul sau ceva de genu .. "Pisoi , tu trebuie sa ma intelegi .." o inteleg pentru ca este la fel ca mine , pentru ca avem acelas gen de probleme , dificultati , certuri cu parintii si pentru ca suntem constiente ca viata nu e roz .. Nu ma prea pricep sa insir cuvinte mari .. doar ca o iubesc si ca trebuie sa stie ca voi mereu acolo langa ea .. indiferet de ce se va intampla ! Te iubesc pisoi ...

2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

LA MULTI ANI!

Desolate spunea...

omg.. si eu te iubesc enorm, bai pisoi!
iti multumesc ca mi ai scris asta!

Pentru ca sa induri e mai mult decat sa indraznesti; sa nu fii descurajat de dificultati; sa-ti tii firea cand toti si-au pierdut-o- cine poate spune ca aceasta nu e maretie? (William Makepeace Thackearay)

Trimiteți un comentariu