Dragostea intre Prieteni

marți, 10 martie 2009


"Catre prietenii care isi fac timp sa ne asculte,catre aceia care ne indreptam mai ales,si in preajma lor ne place sa fim.Cei care ne asculta,ne creeaza,ne elibereaza de complexe,ne ajuta sa crestem."

"Gesturi marunte,neimportante,sunt acelea care fac viata suportabila.Un zambet,o atingere,un cuvant,putina atentie,o privire ingrijorata."

"La tristete iti esti sufiecient,dar pentru a trai din plin o bucurie,iti trebuie un prieten cu care s-o imparti."

"Prieteni .. adica te simtit extraordinar.Asta inseamna sa ai prieteni."

"Suntem prieteni dintotdeauna.Si totusi,trebuie sa fi existat un timp in care nu eram prieteni,dar nu imi aduc aminte.Tu te confunzi cu memoria mea si cu amintirile cele mai dragi din viata mea."

"Prietene,oricat e de grea incercarea daca ma vei chema,te voi sustine,vom indura-mpreuna totul,fara teama,voi fi cu tine."

"E cat se poate de dezagreabila.Daca mi-ar spune altcinvea obrazniciile pe care si le permite ea cu mine,i-as ... Evident ca mai mereu are dreptate,dar lucrul cel mai important ca oricat e de insultatoare,stiu ca e de partea mea."

(Carti in dar - Helen Exley)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu