De ce??

marți, 10 martie 2009


Coaie si toata lumea ma intreaba " De ce??"
"De ce ti`ai facut blog??" - la intrebare asta nu am raspus .. sau ba da am .. pentru ca simt nevoia sa imi exprim gandurile si ideile ca daca le tin doar pentru mine e grav ..
"De ce nu vrei sa imi dai id tau papusa??" - pai daca am zis nu , 3 coaie ce te crezi , atunci la ce dracu` mai insisti??
"De ce asculti rap?" - decat gipsy music prefer rapu` ..
"De ce m`ai mintit?" - inseamna ca ai meritat !
"De ce nu mi`ai spus ca..?? " - inseamna ca nu am vrut sa te informez cu privinta la ... sau inseamna ca nu te am la inima .
"De ce te`ai certat cu ..??" - daca m`am certat cu .. inseamna ca e cu muia!..
"De ce te porti urat cu mine?" - pai atunci asta INSEAMNA ca nu meriti altceva mai bun din partea mea .
"De ce fumezi Uido??" - pai ca anturaju` ma indeamna si din placere te a te face pe tine sa ma intrebi :) ...
"De ce Creatso nu mai facem betii dalea ca in vara??" - pai insemna ca am ajuns la un punct in care pot spune ca sunt totusi cu picioarele pe pamant daca din vara nu am mai facut betii...
"De ce esti asa realista?" - pai ca viata m`a lovit de atatea ori incat copilaria mea s`a terminat la 14 ani ...
"De ce esti asa ignoranta?" - nu sunt ignoranta doar psihic instabila ... (inspirat)
" De ce nu poti sa fi constanta?" - ca nu pot :) ...
" De ce nu .. ?" - ca nu vreau ...

- si lista ar putea continua-
- din astea toate ce ar putea rezulta ? ca sunt o firea instabila , morocanoasa , la obiect , nesuferita , indiferenta , cu picioarele pe pamant ...
- daca ai sta de vorba cu mine 5 minute ti`ai da seama ca sunt exact opusu` celor de mai sus ...

" De ce?? De ce ?? De ce ??" - intrebare inutila , pusa adesea de oameni distrusi , fara capacitatea mentala de a deduce ei insisi raspunsul acestor simple intrebari ... si totusi cu toate acestea in fiecare zi fiecare dintre noi pune intrebarea asta de cel putin 2 ori ... De ce??

1 comentarii:

pilif spunea...

"de ce ? " - chiar daca o folosesc de multe ori , urasc intrebarea asta la maxim [:x] , DAR este indispensabila in vietile noastrea din pacate ... "de ce ? " [:-w] Pai pentru ca fara ea nu am sti ce vrem , ce stim si "de ce" [8-|] altii ne injura/iubesc/urasc/vorbesc pe la spate/etc.

"dar" - urasc "dar'urile" ... NU NU , nu ma intelege gresit ... chiar IUBESC "dar'urile" [=cadourile] , urasc conjunctia "dar" ( http://dexonline.ro/search.php?lexemId=14923 - a se lua in considerare prima definitie ) . Si iar , dau peste "DE CE ? " ... Pai pentru ca intotdeauna este acolo, intre toti si toate , in toate treburile noastre , in toate relatiile , in tot ce tine de noi ... mereu exista un "dar" ...

Exemplu : "este de treaba, dar... "
"este destept , dar ... "
"TE IUBESC , dar ... "
A se vedea si "dar'ul" de mai sus (cel caps'uit) , as putea pune pariu ca fara el, "de ce" ar fi o intrebare nefolositoare ... Atat am avut de spus ... >> "dar rad" << [Prietenii stie]


Cu drag , Pilif >:D<

Trimiteți un comentariu