Friends

sâmbătă, 14 martie 2009


Si pentru Pilif ( consider io ca merita sa ii dedic o postare ) , Vecinu`meu Pilif ...


Pai si pentru ca ieri a fost , sa zicem o zi mai lejera dpdv scolar ( asta iseamna ca nu am dat nici ieri pe la scoala ) , hotarasc sa ma intalnesc cu un bun prieten , pecare nu il mai vazusem de ceva timp . Pilif imi place sa ii spun , citit de la coada la cap iese chiar numele lui real . Ne`am cunoscut la un concert prin Soviet si de atunci am stabilit ca ne leaga cateva lucruri marunte , gen muzica , cativa prieteni comuni , o gandire putin mai speciala si liceul prin curtea caruia trec zilnic . Bun , mno termin io meciurile de la scoala si zic sa il sun pe Pilif sa vad pe unde se afla . Vorbim noi si stabilim sa ne intalnim la 5 la Omnia . Dupa cateva comisioane ( tot pentru interesul persoanei mele facute ) ajung la camin (asta dupa ce m`a prins o ploaie zdravana si am asteptat o ora sa mananc ceva) , fericita ca pot sa trag un pui se somn pana la 4 jumate . Cand eram pe punctu de a adormi imi suna telefonu` , era Pilif . "M`am plictitist acasa , hai acum in oras ..." , dat fiind ca imi stricase somnu accept si plec intr`o jumate de ora de acasa . Ne intalnim pe la 4 jumate si zic io sa mergem prin Irish ca e fain . Mergem , intram ne aprindem cate o tigare , comandam cate o ciocolata calda ( aveam o dilma " o ciocolata calda , doua ciocolati calde .. ciocolate ?? " ) ... Trecem de faza cu ciocolata si la 10 minute dupa noi , intra varasu` lu Pilif , om elegant , la prima vedere om de afaceri , smecher tipu` . N`ar fi fost nicio problema daca nu l`ar fi vazut pe Pilif cu tigarea in mana . Ne saluta pe amandoi " Saru`mana ! Salut Filip !" si cam atat . Sta 10 minute si pleaca . Pilif foarte stresat ca ai lui pot afla ca fumeaza nu stia ce sa faca , dar se linisteste intr`un final . Mi`a facut placere reintalnirea asta , mai ales ca trecusera vreo 2 luni de cand nu ne mai vazusem . Am discutat despre multe chestii si intr`un final ni se mai alatura vreo 2 baieti si o fata ( prieteni d`ai lui ) . Nu mai stau mult si plec , trebuia sa plec , aveam antrenament . Imi iau " pa " de la ei si ies din Irish . Nici nu mi`am dat seama cand au trecut 3 ore ...

"Lumea e nemarginita pe cand noi suntem atat de mici - si totusi legati prin prietenie devenim uriasi ."

1 comentarii:

Alexa spunea...

mda..si ati fost fara mine:-<...lasa k ne vedem noi sapt viitoare:>...

Trimiteți un comentariu