Spre Anul Nou!

miercuri, 30 decembrie 2009

A trecut si Craciunul. Nu ma intrebati de cadouri ca ma enervez :))...
Ce am facut de Craciun? Pai m`am distrat si eu ca tot romanu` in club ( ca mai nou e Str One Club), am dansat, am baut, caterinca si restu`; am mancat sarmale, carnati si prajituri cat s`a putut si era sa mor :| ( really) ; am dat smsuri cu urari de bine si la multi ani, l`am asteptat pe Mosu`. Guess What? A venitttt!!! Da ba, anu` asta a venit din trei parti si urmeaza sa mai vina si a4a mai intarziata asa ca vine tocmai din Canada.
Si acum ce facem?!
Ne pregatim de Revelionnnn \m/!
Cumparaturi, agitatie, liste, invitati, bautura, mancare, preparate si tot ce mai tine de noaptea dintre ani.


PS: Am mai facut ceva de Craciun... 2 ani cu iubi, ca sa ma laud asa [:))]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu