Cotidiene:)

luni, 14 decembrie 2009

De cateva saptamani incoace am o durere ingrozitoare de cap. Sa fie efectele sinuzitei pe care o am de 4 ani sau doar vremea sa fie de vina?! nu stiu.. cert e ca vreau sa scap de ea... asa, si pentru ca am ajuns in sfera asta a durerilor trec in partea dezamagirilor de sine.
Da! sunt dezamagita oleaca :)) de mine. Intotdeauna sunt persoana nepotrivita la locul nepotrivit, intotdeauna dau cu bata`n balta. Nu vi s`a intamplat si voua? macar o data? niciodata?!... Uneori cred ca ghinionul ma urmareste, ca are ceva cu mine. Da stiu o sa imi spuneti ca sunt paranoica, pai sunt, chiar sunt ( de asta nu ma mai uit la filme de groaza :| oare?!) revenind... cu toate ca in tigari gasesc bresa necesara pentru a scapa de problemele cotidiene, uneori imi doresc sa nu ma fi apucat niciodata de fumat. Ce e fumatul pana la urma? da`le dracu de tigari.. ei bine eu nu pot, nu pot. Cum nu pot nici la ciocolata sa renunt nici macar o zi:|. Imi pare bine ca s`au scumpit tigarile, e ceva timp de cand consider ca nu merita sa dau 9 RON pe un pachet de slimsuri ( no offence fumatorilor inrainti).
Aaaa, da! si mai e ceva, stresul sarbatorilor, cadourilor, revelionului ( incep sa ii dau crezare lui Pilif, sarbatorile sunt un haos).
Whatever, e si criza, lumea e disperata, presedinte "nu avem", oameni capabili ba. In timp ce unii se gandesc la guvern, pe altii ii intereseaza doar persoana lor, pe altii razboaiele napoleniene ( deci Napoleon a murit la 5:49 dar sa ne lamureasca pe mine si pe Axy cineva, AM sau PM?!), altii se gandesc cum sa se indoape mai bine de Craciun.
Si totusi, " E o floare, e un Crin , e parfumul cel mai fin! Votati Crin Antonescu!" ( stiu ca au trecut alegerile :)) nu ma luati in seama) .
Acum ma bag sa dorm... stiu ca e devreme dar dupa escapada pe care am avut`o noaptea trecuta cu Madalina, se cere un somn bun acum (:|. Noapte buna...

3 comentarii:

pilif spunea...

Yeeeee, nu sunt singurul care crede ca sarbatorile sunt un haos total. Lasa Uido ca toate o sa treaca, si durerea de cap, si starile naspa, si criza, si tot... O sa fie bine, capul sus si mergem mai departe.

adda spunea...

Heeei, capul sus. Nu lasa dezamagirea sa te demoralizeze. Fii tare si uita. Si nu fii superstitioasa ca s-ar putea sa nu mai ai noroc niciodata. :)) Incearca sa vezi tu partea pozitiva a lucrurilor si nu cea negativa gen persoana nepotrivita in loc nepotrivit. Nu. Nu. Nu.

Cat despre restul, pfff... si la mine persista durerea de cap si nu am sinuzita. :( Dau vina pe vreme. Si sarbatorile chiar sunt un haos. \:D/

P.S.:Vise colorate. Noapte buna.

WeeD spunea...

Multumesc pentru sustinere >:D<

Trimiteți un comentariu