Sarbatori...

luni, 14 decembrie 2009


Am luat vacanta si deja se simte febra sarbatorilor de iarna. E frig afara... nici macar nu ninge, e ger.
Imi plac sarbatorile intr`un fel si imi displac intr`altul. Imi place atmosfera de Craciun, imi place sa stau ca un copil de 5 ani sa impodobesc bradul, sa aranjez fiecare glob, sa pun eu steaua in varf, imi place emotia pe care o ai cand toate beculetele il inconjoara de lumina. Si imi place sa mai cred in Mos Craciun :d...
Spuneam ca a inceput febra sarbatorilor, pai da! chiar a inceput! Cu cateva zile in urma cautam un mic cadou de Sfantul Nicolae prin mall. As fi vrut sa ma plimb linistita prin magazine dar mi`a fost imposibil, era aglomeratie, zarva, toata lumea cauta cate ceva, fiecare intreba cat costa, daca e potrivit, bla bla. M`am intristat putin ca era atata aglomeratie si ca nu am putut sa imi fac cumparaturile in liniste si sa zabovesc cum fac de obicei cate o ora in fiecare magazin. Atunci mi`am dat seama ca sarbatorile isi intra in rol si ca de acum, o luna intreaga va fi asa. Nu mi`a fost greu sa gasesc ceva dragut pentru ca este sezonul Mos Craciunilor, casutelor acoperite cu zapada, renilor, brazilor impodobiti ( figurine).
Si cu toate ca sarbatorile isi intra in rol, lipseste ceva... da! lipseste... zapada! ce e iarna fara zapada? fara bataile pe care le primeam mereu cu bulgari? fara oamenii de zapada?... e trista... :( cel putin asa o vad eu, trista.
Aaaaa si imi mai place ceva, cadourile imi placc!! Cui nu ii plac?

2 comentarii:

adda spunea...

Si mai este si sezonul globurilor cu zapada. Am o slabiciune pentru ele. Si ai dreptate. Si eu vreau zapada. :((

Hei, asa ca un P.S. Ador poza pe care ai folosit-o. Este fotografia de care m-am indragostit anul trecut. 8->

WeeD spunea...

multumesc, multumesc AdDa :D
azi a nins app :))
incurand poze cu prima zapada adevarata :D

Trimiteți un comentariu