Deprimant...

marți, 8 decembrie 2009

Postarea asta am avut`o si pe celalalt blog si cred ca isi merita locul si aici.


Si pentru ca scumpa mea Dezolata a atins cateva probleme din liceul nostru...

Nu am crezut vreodata ca asa ceva o sa imi fie dat sa vad in fata ochilor, doar ca din nefericire chiar traiesc momentu` asta neplacut din plin. In marele Colegiu National "MV" din Ploiesti m`am infectat cu un asa`zis microb "inocent" iar in aceasta Mare Romanie nu a fost un doctor in stare sa imi spuna ce dracu e!! Microbul acesta se manifesta prin niste mici bubite ce apar la nivelul pielii si culme te mai si mananca. Varicela?! Nu. Contagioasa?! Nici atat. Il avem doar noi, astia de la 10 F1 datorita "curateniei si igienii" pe care o poarta cu mare grija colegutele noastre de la 12 F1.

Pe langa acest "microbel", mai toata clasa este racita.

Vin si ne dau cu un cacat de solutie la fiecare prima ora. Asistenta, punctuala, apare mereu la si 10 pentru a ne moscoli pe maini cu chestiunea aia atat de naspa. Si totusi ne`au pus sapun la baieee! Dupa ani in care baile nu au avut "onoarea" de a simti prezenta unui sapun lichid, a trebuit sa vina aceasta pandemie de gripa porcina sa avem si noi sapun in baie.

In plus, platim toti acest "fond al liceului" dar ei ne dau conditii fix p**a. As vrea ca mai marii liceului sa citeasca acest post si sa se gandeasca putin, mama nu e miliardara ca ei si tata nici pe departe; ai mei nu pleaca prin Spania la cules de capsuni sau prin Italia sa stearga batraneii la cur de cacat ca mai apoi sa se intoarca in tara full de bani. Ai mei nu au Chrysler si nici nu stau toata ziua intr`un scaun de piele la birou band whisky.

Credeam ca daca intru intr`un Colegiu de renume, o sa am si conditiile necesare, dar se pare ca nu este asa. Si astea sunt doar cateva mici aspecte ale vietii din LMV.

1 comentarii:

adda spunea...

Si bine-ar fi daca ar fi numai CNMV, dar si in Colegiul Spiru Haret se intampla aceleasi lucruri, cu exceptia microbilor.

Trimiteți un comentariu