Ouija: reality or not?!

vineri, 26 iunie 2009



Ba si stateam noi "uichendu`" trecut p`afar` si vorbeam. Despre ce vorbeau baietii? Despre Ouija. Ce este Ouija? Pai, Ouija este un joc care a fost inventat de 2 frati, joc ce se vindea pe timpuri pentru copii, dar s`a descoperit ca poti sa invoci spirite cu ajutorul lui. Iti trebuie doar tabla de sus.
Well, cat de real este sau nu, nu stiu. Cert este ca un amic Cristy a venit la noi foarte entuziasmat si a inceput sa ne povesteasca cum s`a jucat el Ouija. Toti erau prinsi de poveste si cacati pe ei de frica.
Cica trebuie sa fie 3-4 persoane in joc, si una care a mai jucat inainte. Iti trebuie un pahar pe care jucatorii isi vor tine degetul aratator. Iti mai trebuie un ritual de purificare sau de siguranta, asta in cazul in care spiritul devine incapatanat si nu vrea sa plece, pentru ca trebuie sa te anunt draga cititorule ca poti sta 2 zile jucand incontinuu daca spiritul nu iti spune "PA" (goodbey). Bun, plus o lumanare si lumina stinsa. Acum iti trebuie 2 minute de concentrare si poti intreba "este cineva in camera asta alturi de noi?" si daca spiritul vrea sa intre in legatura cu tine va misca paharul la cuvantul "DA" (yes). Asta poate dura ceva timp, pana la 10-15 minute, trebuie sa ai rabdare. Si daca te`a contactat aici, de acum incolo il poti intreba orice, insa trebuie sa ai grija cum si ce il intrebi pentru ca s`ar putea sa se infurie si sa nu mai poti scapa din el. Spre exemplu se poate "instala" in tine (check youtube). Daca vrei sa inchei jocul trebuie sa il intrebi pe el mai intai si daca el este de acord va trimite paharul la "PA" (goodbey).
Bun... sincera sa fiu mi`a fost frica la inceput pentru ca sunt mai paranoica de felul meu si fricoasa, tre`sa recunosc. Nu am crezut ca este adevarat dar totusi, Cristy era atat de convingator. Si atat le`a trebuit baietilor mei sa auda ca toata seara pana la 2 doar despre asta au vorbit. Ajunsesem la a`8`a tigare in 2 ore, ceea ce pentru mine, o tipa care tocmai incetase sa mai fumeze, e mult.
A 2`a zi, cu frica in san am fost la Clau. Am intrat amandoua ca speriate de bombe pe youtub si am cautat "ouija" . Am gasit filmuletul in care spiritul se instalase in respectiva si altele care pareau fake`uri. Dar ne`am speriat totusi si l`am inchis imediat. Ok, ceea ce vreau io sa stiu: e adevarat sau nu?! Adica pana la urma, care doi oameni prosti ar fi inventat jocul si sa il vanda copiilor daca ar fi avut asa puteri?
Oricum este ciudat si dubios si la cat de paranoica si fricoasa ma stiu in domeniul de ghost, nu o sa ma bag la jocul asta.

3 comentarii:

Desolate spunea...

bai.. auzisem de asta .. vazusem pe discovery etc.. nu stiu cat de adevarat e sau daca merge la toata lumea.. asta ar o alta intrebare dar oricum nu pot sa zic ca mi as dori sa ma implic prea mult :))

WeeD spunea...

nici io dezolata mea :))

Unknown spunea...

stati potolite fetelor ca nu e de joaca cu ouija....

Trimiteți un comentariu