Intamplari cu tigani :)

joi, 25 iunie 2009


Pai si pentru ca traim in Romania, nu ca nu as fi mandra :)), trebuia sa imi fac si un post cu tigani.
Din ce in ce mai multi si pe toate drumurile. Sunt ca si chinezariile alea ieftine care le gasesti la marginea drumului sau te roaga, tot tiganul, sa le cumperi prin oras.
Imi aduc aminte de frumosul cartier Bariera Bucuresti (ploiesti) in care am invatat 4 ani si de 2 ani stau cu jumate de norma. Pai cartier mai plin ca ala de tigani nu cred ca exista, dar ma rog am suparvietuiiittttt. Cum? Imi aduc si acum aminte cand ieseam de la scoala cel mai tarziu la 6 jumate si ne asteptau tiganii mereu la iesirea din scoala: "nu dai si tu un banut frumoaso? Sa`ti traiasca iubitu si tot neamu tau, ca tre` sa o hranesc si io p`asta mica"... Nu puteai sa scapi, nu puteai ca veneau cu puradeii aia mici si te alergau toata Bariera... Nahh, a trecut si perioada asta.
O alta intamplare, eram cu bunul meu prieten Pilif in centru (pentru cunoscatori, la statia de la posta cu fast foodu` si gogoseria) si asteptam 30 sa mergem in bariera. Savuram linistita o tigare, si nu mult a trecuta pana linistea mea a fost zgariata de glasul tot unei tiganci cu un puradel mic in brate: "Barosane sa iti traiasca printesa si frumoasa, da si tu 5 mii de lei, atat" Pilif om linistit de felul lui, A RUGAT`O sa plece pentru ca nu are, si cum tiganul e tigan imputit si pana nu ii dai nu pleaca, a scos din buzunar 10 mii si i`a dat. Dar tiganca nu s`a multumit cu 10 mii, mi`a cerut si mie: "Pai si frumoasa nu da???" Am ramas socata la faza asta si cum io sunt mai nesimtita din fire si imi sar dracii repede am injurat`o pe tiganca. Am avut noroc ca a plecat destul linistita si ca m`a injurat pe limba ei, ca altfel nu stiu daca ma puteam abtine.
Astazi, venind destul de obosita cu ai mei de la "carfur", am prins rosu prin nordul orasului si normal ca tata a oprit. Pe partea cealalta a strazii un tiganush care cersea pe la masinile oprite la stop. Eram siguri ca vine la noi si cum tata este o fire darnica si miloasa de felul lui a si pregatit 10 mii sa ii dea, nici nu a apucat sa deschida ca a si inceput tiganushul pledoaria "sa traiasca familia matale, barosane, io`te ce fata frumoasa ai, da si matale un banut", normal ca tata ia dat si tiganushul nemultumit deloc a plecat bombanind numarandu`si castigu` de azi.

Ma rog, si ar mai fi multe altele. Sa nu zic de cate ori au incercat sa imi fure din buzunare si altele care le stiu de la amicii mei. Pana data viitoare aveti grija de voi si tineti`va bine buzunarele :))

5 comentarii:

Unknown spunea...

Cand e vorba de tigani, nush cum dracu se face ca-mi atrage mereu atentia. Si asta pentru ca, am destui prieteni in randul tiganilor si, daca stau bine sa ma gandesc, as cam avea si eu ceva radacini tiganesti. Ma rog, nu despre asta e vorba. Chestia e ca, nu o data mi-a fost mirarea sa citesc chestii de genul asta. Si nush, am un gust amar cand stiu ca, bagam in aceeasi oala toata tiganimea desi, multi ar fi de o mai inalta speta decat "romanii". Ma rog, cersetorilor si hotilor niciodata nu am sa le iau apararea, dar nush... am eu un gust amar.

Unknown spunea...

La naiba cu site-u' asta... n-au facut si eu o modalitate de a se putea trimite mesaje private. :)) Anyway, iti raspund aici, ca sa fiu sigur ca o sa vezi. Tu ai inteles putin gresit ce-am spus mai sus. Eu nu ma simt jignit de spusele tale sau de faptul ca as avea ceva radacini tiganesti. Ma rog, dat fiind ca nu prea-si are rostu' sa facem un chat aici, as zice ca ar fi ok sa schimbam cateva ganduri pe mess. Ce zici?

Robert spunea...

prin statia de sud,pe mine sarisera toate tigancile cu " puradeii"... dar ce spui tu e asa... sa-i spun o mica parte din "normalitatea" Romaniei. Prin Bucuresti,daca le dai monede,mai arunca si cu ele in tine(fapt patit de niste prieteni) ...

WeeD spunea...

traim in R(r)omania :))

Ammy spunea...

bai, eu nu aveam nimic cu ei..
pana nu m-a amenintat unu' [cu cultitul,ca tot veni vorba]
de atunci, sunt extrem de rasista [daca pot spune asa] in ceea ce priveste rromi/tiganii/gypsies sau cum vreti sa le mai spuneti.

Trimiteți un comentariu