Leapsa 2 :)

joi, 25 iunie 2009

Am furat si eu o leapsa de la ea:) si suna cam asa:

1) Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:

" toare. Asa sufletul slobozit dupa intaia incarnare va pluti in... " - Adam si Eva - L.Rebreanu

2) Fără să verificaţi, cât e ora?

16:15

3) Verificaţi:

17:04

4) Cum sunteţi îmbrăcat?

pantaloni scurti si un tricou.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

hi5..

6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

vibe fm.

7) Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

duminica, am fost la un prieten la piscina...

8) Aţi visat ieri noapte?

nu:|

9) Când aţi râs ultima dată?

azi, cu ai mei parinti :))

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

o icoana. atat.

11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

o casa.

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Soul Plane :))

13) Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

nu..

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?

acceptabil...

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.

am terminat de citit Palatul de gheata - Lajecinikov :">

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Maria.

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un băiat?

Mario.

18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

ceva ceva,da...

19) Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe Porţile Raiului?

"se asculta si rep necenzurat aici" :))

20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică, ce aţi schimba?

oamenii.

21) Vă place să dansaţi?

depinde de stiuatie. in general nu ma omor :)

22) George Bush?

nimic..

23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

nu m`am mai uitat la tv din iarna.

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

nu stiu :-s

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu