Filme foarte bune / bune :)

duminică, 28 iunie 2009

Bun, m`am gandit sa fac un post despre cele mai bune/ sau doar bune, filme pe care le`am vazut in decurs de un an. Si iata ce a iesit :

  • Awake 2007
  • Bad Boys II 2003
  • College Road Trip 2008
  • Death Race 2008
  • Fell the Noise 2007
  • Felon 2008
  • Hancock 2008
  • Hitch 2005
  • Honey 2003
  • I Am Legend 2007
  • Redline 2007
  • Silent Hill 2008
  • Step Up 2, 2008
  • Stomp The Yard 2007
  • Surf`s Up 2007
  • Taken 2008
  • The Grudge 2, 2006
  • The Orphanage 2007
  • Transporter 1,2,3
  • Wanted 2008
  • Whirlygirl 2006
  • You Don`t Mess With the Zohan 2008
  • 21 Sansa Vietii Lui, 2008
  • Casion Royale 2006
  • Confessions Of A Shopaholic 2009
  • Deja Vu 2006
  • Eagle Eye 2008
  • Goal 1,2
  • Live Free Or Die Hard
  • Soul Plane
  • Pineapple Express 2008
  • Fast Track No Limits
  • The Marine
  • Sweet November
  • August Rush
  • Fired Up 2009
  • One Missed Call
  • A Cinderella Story
  • The Italian Job
  • Thick as Thieves
  • Twilight
  • Sex Drive
  • Madagascar 1,2
  • The Uninvited 2009
  • Shutter 2008
  • Dan in Real Life 2007
  • The Bank Job
  • EuroTrip
  • I`m Legend
  • Bolt 2008
  • Slumdog Millionaire
  • Notorious 2009
  • The Unborn
  • X-Men Origins: Wolverine 2009
  • Fast & Furious 2009

Astea sunt doar o parte din filmele bune si foarte bune pe care le`am vazut in ultima perioada. Nu este un top, este doar o "categorie". Si ar fi multe altele, dar tin sa specific ca am numit putine filme de groaza, in comparatie cu numarul pe care le`am vazut.
Poate va lasati si voi o parere, alte filme bune care nu sunt mentionate si va recomand fiecare film scris mai sus. Merita fiecare vazut!!


P.S: Kung Fu Panda, Ratatouille, Next Friday, Friday after Next, How High, Little Man, Transformers 1,2, Click, Ice Age 3;
Toate sunt comedii bune mai putin Transformers.

8 comentarii:

Unknown spunea...

N-ai gusturi rele la filme. Felicitari pentru blog, ai unele posturi mai mult decat interesante.

adda spunea...

'You got served' l-ai vazut? Si ala mi se pare genial. De fapt, este filmul meu preferat. Si daca iti plac filmele horror, dar nu foarte, iti recomand 'My bloody Valentine'. :)

WeeD spunea...

am vazut You got served, dar asta a fost acum foarte multa vreme :)) incat am uitat de el :). Incerc sa ma las de filme de groaza, pentru ca devin din ce in ce mai paranoica :)

ktalinoo spunea...

bune filmele..am vazut si eu o parte din ele:)

Robert spunea...

imi plac filmele :x

Radu Gorcea spunea...

Soul Plane mi s-a parut idiot rau de tot. In plus, Twilight, X-Men Origins, The Grudge 2 si altele mi s-au parut rasuflate. As adauga Schindler's List, Sunshine, Moon, Pulp Fiction, The Fifth Element, etc. :)

WeeD spunea...

Sunt zeci de filme bune pe care le`am vazut si mi`a fost imposibil sa le retin pe toate. Soul Plane este o comedie specifica negrilor si de asta m`a si amuzat.

Hailie spunea...

Notorious 2009:x recomandare,The lovers from the north pole, cam vechi dar..:d

Trimiteți un comentariu