Herba

joi, 26 februarie 2009


Herba ... a luat nastere intr`o joi ... De ce intr`o joi?? Pentru ca joia ultimele 3 ore sunt de engleza si sa stai intr`un laborator in care nu incap mai mult de 7 banci ( multumiri Colegiului National Mihai Viteazul pentru chestia asta ) nu este , sa zicem foarte comfortabil . Asa ca mi`am aruncat privirea pe peretele din dreapta mea . O multime de scrisuri , urari de bine gen : " X`ulescu esti o tarfa ","Muie profa`","Sugeti pula" erau insirate pe albul cenusiu al peretelui . Plictisita fiind am luat pixul si am inceput sa il creez pe Herba alaturi de aceste mirifice urari de bine . Un cap mare si rotund , ochi bulbucati si nestiutori , un zamet tremurat si timid , subtirel din fire fiind si niste picioare gen cele mai subtiri sticsuri pe care le`ati vazut vreodata si GATA Herba !!! " GENIAL!! " zic io la care Dezolata mea ( colega , prietena , amica sau cum dracu vreti voi sa o numiti , pentru ca io stiu ce inseamna ea pentru mine ) imi arunca o privire nedumerita ... Wtf??? Ei bine l`am creat .. dar ce nume sa ii pun ?? Ma`friend?? Neahh ... La care Dezolata mea amintita mai sus a zis "Herba" ... si Herba a ramas ... Prietenul meu imaginar.
Bineinteles ca ar fi fost imposibil ca muistii care mai au ore in jigodia aia de laborator sa nu il imbunatateasca cu ideile lor de cocalari .. dar ma rog ... nu prea imi pasa ... Cel putin l`am creat .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu